Καλή χρονιά σε όλους!

Λίγο αργοπορημένες οι ευχές βέβαια. καθώς οι υποχρεώσεις αυτές τις μέρες δεν ήταν και λίγες δυσυχώς. Πάντως είναι εμφανές ότι έχω αλλάξει το θέμα του ιστολογίου, όχι γιατί έπαψα να είμαι Apple fan, αλλά επειδή δεν ήθελα να εξαρτάται το περιεχόμενο του blog από αυτό το θέμα μόνο (αλλά και επειδή μου άρεσε αυτό το θέμα περισσότερο🙂 ).
Και μιλώντας για Apple… είναι ποτέ δυνατόν να ξεχάσω ότι γίνεται σήμερα το νέο MacWorld keynote? Το site του digg έχει την αντίστροφη μέτρηση στην αρχική του σελίδα. Βέβαια είναι πολύ πιθανό να το χάσω προσωπικά (η πολυάσχολη😛 ) αλλά κανόνισα να μην το χάσετε εσείς στην περίπτωση που δε θα είμαι εδώ να στέλνω πληροφορίες! Ορίστε λοιπόν η λίστα με τα μέρη που μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για το keynote:

 

Apple Gazette
Appletell
Arstechnica.com
Daily Tech Talk
Engadget
MacRumors (το αγαπημένο μου)
Mac Scoop
MacSpark
MacTeens
SteveNote Live
Stuff
Uneasy Silence
World of Apple

 

Και 2 ακόμη:

 

The Mac Observer
TUAW

No comments yet

Σχολιάστε

